Nog twee weken.... - Reisverslag uit Liempde, Nederland van Santiago Sisters - WaarBenJij.nu Nog twee weken.... - Reisverslag uit Liempde, Nederland van Santiago Sisters - WaarBenJij.nu

Nog twee weken....

Door: Ine

Blijf op de hoogte en volg Santiago

12 Mei 2014 | Nederland, Liempde

Nog twee weken dan is het zover.
Het komt steeds dichterbij. Hebben we genoeg geoefend, zitten er genoeg kilometers in onze benen?
Gisteren, ondanks het minder mooie weer, toch naar 's Hertogenbosch gelopen, naar de St. Jan. We zitten tenslotte in de meimaand, Mariamaand. Dan moet je ook daar geweest zijn. 's Morgens om 8.45 uur zijn Christien en ik aangelopen. Het waaide hard maar we hadden de wind in de rug. Heerlijk wandelweer. Vanuit Liempde naar Gemonde over de "hooibrug" richting St. Michielsgestel. Omdat het de laatste dagen veel geregend heeft, was het pad langs het water in St. Michielsgestel erg nat. We zakten op sommige plaatsen tot onze enkels in de modder. Rond 11.00 uur waren we in landgoed Haanwijk. We verheugden ons op een heerlijk warm kopje koffie. Helaas was het koffiehuis gesloten. Inmiddels kwam het water met bakken uit de lucht vallen. Onder een boom ons broodje gegeten en flesje water gedronken. Toen door Bosch Broek naar de St. Jan. De St. Jan zie je van veraf al staan. Om 12.15 uur kwamen we aan bij de St. Jan. Nadat we een kaarsje geplaatst hadden bij Maria zijn we een welverdiend kopje koffie gaan drinken. Daarna werden we opgehaald door Adrie. Thuis onder een lekker warme douche. Het was een mooie wandeling.

  • 12 Mei 2014 - 23:18

    Dorine:

    wen mooi stukske. jammer dat ik niet mee kon. tja examen voor de deur dus moest nog wat leren. volgende keer weer zusjes.

  • 15 Mei 2014 - 16:48

    Dian :

    ja da is lekker dan na zo n lange wandeling thuis met een voldaan gevoel onder de douche he dames.
    ja sluit me bij dora aan . Een mooi verslag. en er zullen er nog vele volgen .

    gr Zuster daan

  • 25 Mei 2014 - 21:37

    Santiago Sisters:

    @ Dorine: Zeker jammer dat je er niet bij was, wij hopen dat je je examen gehaald hebt!
    @ Dian: Het was een welverdiende douche, al zeggen wij het zelf. haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Santiago

Wij, Dorine, Christien en Ine gaan een stuk van de Camino lopen (pelgrimstocht), vanaf Léon naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 03 Mei 2014
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 37300

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 16 Juni 2014

Pelgrimstocht

Landen bezocht: