Vandaag geen internet - Reisverslag uit Manjarín, Spanje van Santiago Sisters - WaarBenJij.nu Vandaag geen internet - Reisverslag uit Manjarín, Spanje van Santiago Sisters - WaarBenJij.nu

Vandaag geen internet

Door: Adrie van Diessen

Blijf op de hoogte en volg Santiago

03 Juni 2014 | Spanje, Manjarín

Hallo geïnteresseerden,

Ine heeft mij vandaag laten weten dat ze geen internet beschikbaar hebben.
Ze zijn vandaag aangekomen in Ponferrada en overnachten daar in een klooster.
Ook gingen ze naar een kapel in het dorp voor een mis bij te wonen speciaal voor pelgrims.
Christien en Ine hadden vandaag last van blaren, voor morgen wacht hen een zware etappe.
Ze hebben vandaag besloten om daarom voor morgen de route niet te lang te maken, want ook s' middags word het al erg warm.

Groeten,

Adrie van Diessen

  • 03 Juni 2014 - 21:23

    Henny:

    We leven met jullie mee. Voor morgen veel sterkte met de zware etappe. Maar het gaat vast lukken. Veel succes.

  • 04 Juni 2014 - 12:42

    Dian:

    veel suuces met de zware tocht . Hopelijk gaan de blaren jullie niet parten spelen. Vandaag viel jullie leuke kaart in de bus. kei bedankt .
    Ja en die zware zak ge moet maar zo denken die is maar tijdelijk (haha)

    gr liefs en tot de volgende keer.

    Daantje xxx

  • 04 Juni 2014 - 15:56

    Marcelle:

    Super wat jullie doen. Veel succes de rest van de route, maar vooral veel plezier.

    groetjes Marcelle

  • 04 Juni 2014 - 20:21

    Lia Van Vucht:

    Hallo Santiago sisters.

    Ik begrijp uit jullie verhaal dat het zwaar en warm is.
    Maar jullie zijn bikkels en kunnen dit.

    Veel succes

    Groetjes lia

  • 06 Juni 2014 - 19:20

    Henny:

    dear sisters ,
    wij zijn een paar dagen in boxtel dus heb ik mooi de kans om jullie verslag te lezen.
    Geweldig om dit met z'n 3tjes te doen. Ik ben wel jaloers op jullie dus volgende keer ga ik mee.
    Veel plezier en vooral veel devotie. Ik ben blij te lezen dat jullie zoveel van de natuur genieten, van de cultuur maar ook van de wijn!!!! xxx henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Santiago

Wij, Dorine, Christien en Ine gaan een stuk van de Camino lopen (pelgrimstocht), vanaf Léon naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 03 Mei 2014
Verslag gelezen: 10722
Totaal aantal bezoekers 37306

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 16 Juni 2014

Pelgrimstocht

Landen bezocht: