Vandaag weer geen internet. - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Santiago Sisters - WaarBenJij.nu Vandaag weer geen internet. - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Santiago Sisters - WaarBenJij.nu

Vandaag weer geen internet.

Door: Adrie van Diessen

Blijf op de hoogte en volg Santiago

05 Juni 2014 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Hallo belangstellenden van de Santiagosisters :

Ine heeft mij laten weten dat ze vandaag weer geen internet beschikbaar hebben, dus jullie zullen waarschijnlijk nog een dagje moeten wachten op een nieuw verslag .
Maar ze hebben vandaag een paar kilometer verder gelopen dan gepland.
Ze zitten nu halverwege van een beklimming van 8 km lang, dus morgenvroeg moeten ze eerst nog een paar kilometer klimmen voordat ze weer gaan dalen.
Maar verder gaat alles nog steeds goed , ook geen echte last van de voeten.

Groeten

Adrie

• 05 Juni 2014 - 21:33

CEES EN PAULA.:

Christien.

Sorry voor de opmerking over de stok, we hebben de foto's nog eens goed bekeken en we hebben hem twee keer gezien.
    dat je er nog veel plezier van mag hebben dat doet ons goed.

Heel veel groeten uit Esch van cees en paula.

• 05 Juni 2014 - 22:08

Francien:

Hoi adrie, jij bent echt hun rots in de branding, super! Meisjes, ik ben benieuwd naar het volgende verslag, ben blij dat het goed gaat, hou vol,ALLES KOMT GOED! XXX

• 05 Juni 2014 - 22:18

Lenie:

heb je sms gehad dorien maar heb ook al twee keer gereageert ik lees het in ieder geval elke dag heel veel succes samen het is mooi om het te lezen wat jullie meemaken ga zo door

• 05 Juni 2014 - 22:24

Patricia En Peter:

Hoi Dames,
    Ook wij volgen jullie op jullie avonturen. Mooi dat dat op deze manier kan, en knap dat jullie al zover gevorderd zijn. Het ziet er allemaal heel spectaculair uit, maar ook een zware opgave lijkt ons.
    Zet hem op en Geniet van al het mooie wat op jullie pad komt. Tot gauw.
    Grtz. Us.

• 05 Juni 2014 - 22:34

Caroline:

Hoi meiden
    ja geen internet dat kan je natuurlijk in zo n soms verwachten. Dus fijn dat Adrie ons dan toch op de hoogte houd. Nog ff klimmen en dan afdalen. Nou succes maar weer. Petje af girls.

• 05 Juni 2014 - 22:44

Marloes Verhagen:

Ha Christien en wandelmaatjes,

Ach.. De pelgrims vroeger deden het ook zonder WIFI ;)
    Geniet van de mooie omgeving en de bijzondere dingen daar.
    Wij wachten met smart een nieuw verslagje af. Dus hopelijk snel weer een keertje internet.. Of anders een Spaanse postduif aan zn veren trekken!

Groetjes, Marloes

• 05 Juni 2014 - 23:01

Francien:

Hoi ChrIstien en wandelmaatjes,
    Geweldig wat jullie doen en allemaal zien en meemaken.
    Erg leuk om iedere dag jullie verslag te lezen. Ga zo door.
    Vanavond de generale gehad in de tent(promconcert) het is , wordt erg mooi.

Nou meiden heel veel succes met het wandelen.
    Groetjes Jan en Francien

• 05 Juni 2014 - 23:28

Karien En Jo:

Hoi Lien en vriendinnen.

In de bergen bij de monniken zullen ze nog nooit van wifi gehoord hebben , denk ik.
    Heel fijn dat Adrie jullie secretaris is op die momenten want dan blijven we toch maar mooi op de hoogte van alles wat jullie meemaken.
    Slaap lekker bij de monniken en morgen na een lekker ontbijtje weer uitgerust op pad .
    Zet hem op en Geniet...Doei.

• 06 Juni 2014 - 02:19

Anne Van Diessen:

Dames zet hem op! Al bijna op de helft van jullie avontuur.
    Nog even doorzetten dus!

Liefs uit het Switi Sranan!

• 06 Juni 2014 - 10:09

Ria Van De Wetering:

Hoi Ine, Christien en Dorien,

Even een berichtje hier omdat ik gemerkt heb dat je geen internet hebt. Ik hoorde Ine dat je last van blaren hebt en dat het je dus even niet meezit, maar met zijn drietjes redden jullie het wel.

Toi toi toi en nog veel gezellige wandeldagen

• 06 Juni 2014 - 11:36

Erna Van Den Dungen:

Hallo dames, ik zit hier op ons buitenterras, het is hier ook mooi weer, jullie reisverslagen te lezen. Hartstikke goed, hoe jullie het doen! Veel plezier en heel veel suc6, maar jullie gaan het wel redden met z'n 3en (en al die anderen die meelopen!)
    Gr. vanuit Liemt

• 08 Juni 2014 - 10:00

Henriette:

Ik vind het geweldig wat jullie doen. Heel veel succes en hou vol.