Helaas, weer geen internet. - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Santiago Sisters - WaarBenJij.nu Helaas, weer geen internet. - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Santiago Sisters - WaarBenJij.nu

Helaas, weer geen internet.

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Santiago

09 Juni 2014 | Spanje, Sarria

Hallo belangstellenden,

Hierbij de mededeling dat de sisters vandaag wederom geen internet hebben.
Marcel en ondergetekende hebben zich vandaag goed vermaakt in de tent bij de oldtimerdag .
Ik hoop voor Marcel dat hij morgenvroeg weer op tijd fit is.
Zelf ben ik helemaal fit anders zou ik dit nu niet kunnen typen.
Verder wil ik via deze weg Paulien (onze buurvrouw ) alvast bedanken voor de strijkwas.

Groeten vanuit het te vroeg donkere Liempde.

Adrie van Diessen.

  • 09 Juni 2014 - 22:58

    Karien En Jo:


    Dank je wel voor het berichtje Adrie.
    Die Cel, gisteren ook al in de tent rondgehangen die krijgt het zwaar morgen.
    Hopelijk hebben de dames beter weer gehad als wij hier in het dorp.
    Misschien dat er morgen weer een berichtje met foto`s verschijnt van onze pelgrimsisters .
    Voor nu de groetjes en succes met de tocht van morgen.

  • 09 Juni 2014 - 23:23

    Tineke:

    Wat jammer dat er weer geen internet is....we missen nu ook de kiekjes van alles wat jullie onderweg zien.
    Het is toch een geweldige manier om de boel zo te kunnen volgen. Maar ja die pelgrims moesten het vroeger ook zonder stellen.
    Hebben jullie ook al eens foto's gemaakt hoe zo'n herberg er van binnen uit ziet? en dan vooral zo'n slaapzaal?
    Lijkt me super-zwaar als het water met bakken uit de lucht valt; dat was hier vandaag ook tijdens pink-pop! Allemaal jongelui in regencapes op het journaal....hadden ze van jullie ook wel een item kunnen maken, he?!
    Veel succes met de komende kilometers! Het einde komt langzamerhand in zicht.
    Geniet er nog van!

    Groet,
    Tineke

  • 10 Juni 2014 - 02:07

    Anne:

    Fit?
    Volgens mij had je hem aardig hangen toen je dit typte, pap!
    Hahaha

    X Anne

  • 10 Juni 2014 - 13:36

    Franca:




    10 juni 2014 12:46 | Door: Franca

    Hallo Dames,

    Wat heb ik een respect voor jullie!! Als ik allemaal lees wat jullie voor mijn broer doen!! Wat zou hij trots op jullie zijn geweest. en ik ben er van overtuigd dat zijn schildpadje een heel speciaal plekje heeft gekregen! Dank jullie wel hiervoor ook van ons Pap en Mam.
    Nog heel veel wandelplezier en wij blijven jullie volgen!!

    Groetjes Franca zus van Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Santiago

Wij, Dorine, Christien en Ine gaan een stuk van de Camino lopen (pelgrimstocht), vanaf Léon naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 03 Mei 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 37329

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 16 Juni 2014

Pelgrimstocht

Landen bezocht: