Wederom geen internet vandaag. - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Santiago Sisters - WaarBenJij.nu Wederom geen internet vandaag. - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Santiago Sisters - WaarBenJij.nu

Wederom geen internet vandaag.

Door: Adrie van Diessen

Blijf op de hoogte en volg Santiago

06 Juni 2014 | Spanje, Villafranca del Bierzo

De Santiagosisters hebben vandaag weer geen internet en zeer slecht telefoonbereik.
Ine heeft me laten weten dat ze vandaag wat korter hebben gelopen dan gepland vanwege storm en regen .
Maar ze liggen nog steeds op het vooraf geplande schema.
Dus maar weer hopen dat ze morgen beter weer hebben.

Namens de Sisters , groeten aan allemaal.


Adrie van Diessen.

  • 07 Juni 2014 - 15:57

    Daantje:

    jammer dat we nu een paar dagen zonder jullie verslagje moeten doen maar ja dan heb je de volgende keer misschien wel weer veel te vertellen. En leuk dat Adrie ons een beetje op de hoogte houdt .
    Hier is t sinds een paar dagen lekker weer. Alleen vandaag erg benauwd er is ook onweer voorspelt tegen dan avond. Morgen wordt het hier tegen de 30 graden . En de dgen erna iets minder maar nog steeds warm
    We horen vast gauw weer van jullie
    hou vol jullie zij al aardig op weg richting jullie doel en eindpunt. veel succes met de volgende kilometers en benieuwd naar t volgende verslag.
    Dag meiden xxxx

    gr Rien en Dian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Santiago

Wij, Dorine, Christien en Ine gaan een stuk van de Camino lopen (pelgrimstocht), vanaf Léon naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 03 Mei 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 37355

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 16 Juni 2014

Pelgrimstocht

Landen bezocht: